Aktualności
02-10-2014

Coroczne spotkanie dla klientów

 W weekend 27-28 września w Double Tree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie odbyło się coroczne spotkanie klientów i partnerów AD Polska Aftermarket.


W corocznym spotkaniu organizowanym przez AD Polska dla swoich pracowników,  przedstawicieli handlowych,  partnerów - producentów części, a także klientów wzięło udział kilkaset osób. Oficjalną część spotkania rozpoczęła prezentacja, w czasie której prezes zarządu AD Polska Aftermarket Piotr Stopczyk podsumował działania firmy w ostatnim roku, opowiedział o planach oraz wskazał priorytety na najbliższą przyszłość.
„Rok był wymagający wobec nas wszystkich, rynek troszeczkę przysiadł, wszyscy walczą o obrót. Jednak dla nas ten rok będzie dobrym rokiem. Myślę, że wynik finansowy będzie lepszy niż w 2013 roku, który był bardzo dobry" - powiedział Piotr Stopczyk, prezes zarządu AD Polska Aftermarket.

 

 

iotr Stopczyk, prezes zarządu AD Polska Aftermarket

 


Prezentując osiągnięcia firmy prezes pochwalił się rozpoczęciem ekspansji na nowym kontynencie. AD International podpisała umowę i nawiązała współpracę z jednym z większych dystrybutorów części na rynku amerykańskim, firmą Pronto.

„To jest część długoterminowej strategii budowania naszej obecności jako AD International nie tylko na rynku europejskim, ale także na pozostałych kontynentach. Ameryka Północna -  Kanada, Stany Zjednoczone – nie powiem, że już są nasze, ale są w orbicie naszego działania” – podkreślił Piotr Stopczyk.

Prezes poświęcił też sporo czasu na podsumowanie trendów na rynku. Z danych zaprezentowanych przez AD Polska wynika, że liczba samochodów w Polsce stale rośnie. W ciągu roku polski park samochodowy powiększył się o 4 proc. Mimo, że nadal dominują samochody europejskie, producenci azjatyccy też bardzo intensywnie wchodzą na polski rynek, co ma odzwierciedlenie w ofercie produktowej AD Polska.

„Po raz pierwszy wprowadziliśmy pełną ofertę części i akcesoriów do samochodów azjatyckich – współpracujemy tutaj z firmą Japan Parts, w naszej bazie jest ponad 20 tysięcy numerów katalogowych” – powiedział Marcin Drozdowski, członek zarządu AD Polska Aftermarket. Zdaniem prezesa Piotra Stopczyka to, co powinno cieszyć, to lekki wzrost wydatków na naprawy samochodów mimo ogólnej gorszej koniunktury. Spadła natomiast liczba napraw, a najbardziej ucierpiały na tym Autoryzowane Stacje Obsługi.

W prezentacji nie zabrakło części poświęconej warsztatom samochodowym. „Bardzo się cieszymy, że wzrosło zainteresowanie warsztatów oferowanymi przez nas szkoleniami i wsparciem technicznym. Cieszy nas otwartość naszych klientów warsztatowych na współpracę tak po stronie szkoleniowej, jak i korzystanie przez nich z wiedzy ekspertów obsługujących naszą infolinię techniczną” – mówił Piotr Stopczyk. W odpowiedzi na zapotrzebowanie warsztatów AD Polska zamierza inwestować i intensywnie rozwijać program szkoleniowy Akademia Techniki Samochodowej.

Aby być bliżej klientów, firma zaczęła rozbudowywać swoje filie, otworzyła m.in. nową w Zabrzu. „Nie wykluczam, że będziemy kontynuowali rozbudowę sieci po to, żeby szybciej odpowiadać na zamówienia” – zapowiedział Piotr Stopczyk. Prezes zachęcał także klientów AD Polska do udziału w prowadzonych przez firmę sieciach serwisowych. AD Serwis i Auto Primo zrzeszają już blisko 500 warsztatów. „Dlaczego są dla nas tak istotne? Po za tym, że są odbiorcami naszych części, to mamy rozwijający się biznes obsługi flot samochodowych i nasi partnerzy po stronie warsztatowej mogą liczyć, że przez nasze ręce będą do nich trafiały kolejne zamówienia na obsługę i naprawy samochodów. Będziemy tutaj bardzo aktywni, chcemy pozyskiwać nowych klientów flotowych. Ten biznes będzie się rozwijał w najbliższych latach” – przekonywał Piotr Stopczyk.

Prezes podkreślił także, że jest niezwykle dumny ze sprawnego działania systemu dystrybucji AD Polska. „Fakt, że na drugim końcu Polski można wieczorem zamówić część i mieć ją u siebie następnego dnia rano, mimo że nie jest dostępna np. w danej filii i nie ma jej w magazynie centralnym, który obsługuje daną filię, ale jest w magazynie na drugim końcu Polski, sprawia mi dużą przyjemność. Jestem dumny, że mogę się pochwalić takim poziomem obsługi” – podsumował prezes AD Polska Aftermarket.

Aby w pełni zaspokoić potrzeby swoich klientów, firma stale poszerza swoją ofertę produktów. Ostatnio wzbogaciła ją m.in. o systemy hamulcowe Textar, amortyzatory i sprzęgła Sachs, części i akcesoria do samochodów azjatyckich wspomnianej już firmy Japan Parts, a także zestawy rozrządu i rolki napinające firmy Gates, czy termostaty Wahler. „Kontynuujemy program dostawca preferowany.  Po raz pierwszy mamy dostawcę preferowanego w grupie opony – zdecydowała się z nami współpracować firma Goodyear. Nowością jest tu również linia hamulców Textar, która zastąpiła hamulce Bosch” – wyjaśniał Marcin Drozdowski. Nowością dla klientów AD Polska jest katalog elektroniczny, w którym można znaleźć zdjęcia i rozbudowane opisy produktów głównie z kategorii chemii, kosmetyków, akcesoriów samochodowych oraz wyposażenia warsztatowego.

AD Polska kontynuuje program promocyjny AD Klub. Jednak od tego roku, aby zdobyć nagrody, klienci nie muszą osiągać wyznaczonych celi zakupowych. Wystarczy, że będę regularnie dokonywać zakupów.

Firma stale pracuje nad usprawnieniem obsługi warsztatów samochodów. Dlatego swoich przedstawicieli handlowych wyposażyła w tablety ze specjalnym programowaniem. „Dzięki temu nasi pracownicy w czasie spotkania z klientem mogą natychmiast sprawdzić co mamy w ofercie, jakie promocje oferujemy, udzielić wsparcia technicznego wyszukując potrzebne informacje” – wyjaśniał Dawid Cieśla, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży AD Polska. W przyszłym roku na tabletach będą dostępne także filmy szkoleniowe.
Po części oficjalnej odbyła się uroczysta kolacja. Wieczorem czas umilał gościom kabaret Neo-Nówka.

Nagrody Zarządu AD Polska:
Za wielkość obrotu:

  • Moto-Art s.c. Mirosław Fudała (Grand Prix)
  • Moto Stacja, Kraków
  • Car Mot, Sztrzelce Opolskie

 
Za dynamikę obrotu:

  • Trybuniak S.C, Mysłowice (Grand Prix)
  • Auto Partner Henryk Marszałek, Czchów
  • Moto Bart Mariusz Bartkowiak, Środa Wielkopolska

 
Dowód uznania wieloletniej współpracy:

  • Auto S.C. Firma Handlowa Danuta Rydz Bogdan Rydz (Grand Prix)
  • Moto Centrum Zbigniew Karaś, Leszek Staszałek, Marek Staszewski, Starachowice
  • Moto - Sklep - Komis Iwona Janus, Pajęczno

 
Top Serwis sieci AD Serwis:

  • Piomot Cezary Pękalski i Jerzy Święconek, Piotrków Trybunalski

 
Top Serwis sieci Auto Primo:

  • Krakpis

 
Dostawca Roku:

  • Philips

    
Najlepszy Klient Flotowy:

  • Express spółka z o.o.

 

 

Nagrody dostawców dla uczestników akcji "Lato z AD Klub":
 
Auto - Starter:

  • Mechanika Pojazdowa Mucha, Muszyna
  • Przedsiębiorstwo Handlowo – Hurtowe Ryszard Grzyb
  • Tarland Zygadło i Spółka, Tarnów

 

Castrol Edge:

  • Rol Car Aleksandra Pietrzak, Czekanów
  • Firma Handlowo – Usługowa Daniel Adamski Białystok
  • Firma Handlowa M I R Jagiełło Biała Podlaska

 

Centra-Exide:

  • Trybuniak S.C, Mysłowice
  • Tomas Tomasz Długosz, Szprotawa
  • Auto-Lift Agnieszka Borkowska, Włocławek

 

Delphi:

  • Tarland Zygadło i Spółka, Tarnów
  • Moto Centrum Zbigniew Karaś, Leszek Staszałek, Marek Staszewski, Starachowice
  • Piomot Cezary Pękalski i Jerzy Święconek, Piotrków Trybunalski

 

Denso:

  • Breathe Rafał Frańczak, Będzin
  • Atu Krzysztof Lentowicz, Rzeszów
  • Trisquel Adam Ostrówka, Przemyśl

 

Elring:

  • Firma Handlowo – Usługowa SziK, Tyczyn
  • Auto Komplet, Tomaszów Lubelski
  • Eton, Brzozów

 

Fomar Friction:

  • Sklep Motoryzacyjny Nr 1 Jan Boguś, Marek Gilewicz, Zielona Góra
  • Moto Centrum Zbigniew Karaś, Leszek Staszałek, Marek Staszewski, Starachowice
  • Moto Bart Mariusz Bartkowiak, Środa Wielkopolska

 

Girling:

  • Ambo, Andrzej i Halina Markowicz, Gorlice
  • Auto Części Józef Węc, Dąbrowa Tarnowska
  • Auto Części, Bożena Mucha, Nowa Tuchola

 

Goodyear:

  • Oponex, Łańcut
  • Marko, Ludźmierz
  • ATX Serwis, Mińsk Mazowiecki

 

Japan Parts:

  • iParts, Warszawa
  • Moto Centrum Zbigniew Karaś, Leszek Staszałek, Marek Staszewski, Starachowice
  • Auto Części, Bożena Mucha, Nowa Tuchola

 

 

K2:

  • Damkoil, Złotów
  • Admax, Ćwików
  • Firma Usługowo -  Handlowa M.C.M. Czesław Napora, Ząbkowice Śląskie

 

KYB:

  • Moto Stacja, Kraków
  • Speedoil, Świdnica
  • Artykuły Motoryzacyjne Pochodzenia Krajowego i Zagranicznego, Częstochowa

 

INA / FAG:

  • Tescar, Zielona Góra
  • Auto-Moto, Kraków
  • Amba, Gorlice

 

Magneti Marelli:

  • Ad-Ber, Zalesie Górne
  • Carmot, Łańcut
  • Koma, Kock

 

MANN-Filter:

  • Auto-Komplet, Tomaszów Lubelski
  • Maxoil, Wadowice
  • Petrostar, Warszawa

 

Monroe:

  • Auto-Komplet, Tomaszów Lubelski
  • Auto Części, Ostrowiec Świętokrzyski
  • Motostacja, Kraków

 

NGK:

  • Firma Handlowo – Usługowa SziK, Tyczyn
  • Tescar, Zielona Góra
  • Twoja Bryka sklep motoryzacyjny, Łódź

 

Nissens:

  • Auto Perfekt, Stalowa Wola
  • Carmo, Białystok
  • Zakład Mechaniki Pojazdowej , Kocmyrzów

 

Optimal, kategoria łożyska:

  • Pati - Patrycja Przybylska, Sulęcinek
  • Sklep Wielobranżowy Maciej Szymański
  • Sklep Motoryzacyjny Ryszard Grzyb, Kłoczew

 

Optimal, kategoria zwieszenie:

  • Koma, Kock
  • Moto Centrum, Gniezno
  • Sklep Motoryzacyjny Ryszard Grzyb, Kłoczew

 

Parys:

  • Firma Usługowo -  Handlowa Czesław Napora, Ząbkowice Śląskie
  • Acars, Grybów
  • Regpol, Wiązowna
     

Philips:

  • Firma Handlowo – Usługowa SziK, Tyczyn
  • Devil Service, Przemyśl
  • Auto Części, Bożena Mucha, Nowa Tuchola

 

Shell:

  • Oponex, Łańcut
  • Admax, Ćwików
  • Aksel - Plus, Bielawa

 

SKF:

  • Auto Spec, Harta
  • Trio Cars, Zgorzelec
  • Secar, Zamość

 

Textar:

  • Ri-Fa Polska, Grabówka
  • Tomag, Łaziska Górne
  • Części Samochodowe i Rolnicze Rolnik s.c., Niepołomice

 

Valeo:

  • Tecar, Zielona Góra
  • Sklep Motoryzacyjny, Małgorzata Mańczak, Poznań
  • Batosz Sobieszek, Zgorzelec

 


 

GALERIE ZDJĘĆ:

 

Coroczne spotkanie dla klientów - Warszawa 27 09 2014 - wręczenie nagród

Coroczne spotkanie dla klientów - Warszawa 27 09 2014 - panel dyskusyjny

Aktualności
05-09-2017
Rałał Brzyszko, właściciel warsztatu samochodowego w Rudce koło Krasnegostawu, Supermechanikiem AD 2017. Finał drugiej edycji konkursu odbył się 2 września w Bukowinie Tatrzańskiej.
16-11-2017
Nowość w naszej ofercie produkty STARLINE
Promocje
20-07-2017
Dla najlepszych urządzenia warsztatowe LIQUI MOLY!
24-11-2016
Weź udział w rankingu najlepszych i zdobądź bilet na AD SKI CAMP - VAL DI SOLE PINZOLO 2017!
© AD Polska 2008 | 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 24 | tel. 12 683 88 00 | fax 12 643 78 82 | e-mail: kontakt@autoprimo.pl
informacja o cookies
Realizacja: Ideo
Powered by: Edito CMS